Pazar, Ocak 30, 2011

uzaklaş...tım...

maç izliyorduk, "gol olur" dedim. siktir çektiler. tam yirmiyedi kişinin ortasında. ağzım açık bakakaldım. biri ordan seslendi. "lan penaltı olmuş lavuk, bunu bilmekte ne var?". halbuki olasılıkları hesaplasa yüzde otuziki oranında olması muhtemel birşeyden bahsetmiştim. onun seviyesine inip "rıdvan söyleyince öööfghhh diye böğürüyorsunuz ama" dedim. ve oradan uzaklaştım.

yeteneksizsiniz türkiye adlı yarışmayı izliyorduk. ortayaşlı bir adam salakça şeyler yapıp kendini komik duruma düşürüyordu. "ben hayır diyorum" dedim etrafımdakilere. onlardan bir tanesi "onlarında çok sikinde" dedi. evet terbiyesiz ve küfürbazdı. ses etmemek istedim fakat dayanamadım "ali taran diyince bayılıyonuz, ölüyonuz lan" dedim. ve sessizce oradan uzaklaştım.

to be continued mu derler bu ecnebiler... devamı gelecek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder