Salı, Şubat 23, 2010

birleşen her şehirin tadında "bal"!


cumartesi bir evin balkonunda elma suyu içerken bir "tebrik" telefonu aldım. hbaeri diğerlerine duyurduğumda "hadi ya" sesleriyle evin kalabalığı sesler çıkardı. sonra bir kaç kişiden telefon veya cümle olarak devam etti.

söylenenin benle hiçbir alakası yoktu. tek kelimelik bile katkım yoktu. garipsemiştim. ben birşey yapmadığım halde olumlu tepkiler alıyordum. haber ise gerçekten sevindiriciydi. benim açımdan. ortasından bölünen bir kentten, berlin'den gelmişti haber. en iyi film ödülü semih kaplanoğlu "bal" filmine gitmişti.

sabırsızlığım o andan itibaren arttı. yumurta, süt ve sıra altın bir ayının elinde bulunan "bal". en sevdiğim yönetmenin ödül alması herkes tarafından benimde "tebrikler" almam gibi birşeydi. saçmaydı ama bir o kadar da güzel.


yusuf, türk sinema tarihinin en sanatsal karakteri diyebiliriz heralde. izlemek için biraz daha zamanımız var sanırım.

bazen
alamasam kendimi
lal bakacak olurum sana!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder