Salı, Ocak 26, 2010

tilki kandırır!


ah muhsin ünlü'ye yazmak isterdim
isterdim yazmak!

farkındalığın kadar farkında değilsin
ve şimdi vurmak gibi bir atı
lanetliyor peygamberlerden biri ümmetini
arsız ıstırab deliyor göğü
ve sağanak bir yağmur
önce diniyor, sonra yağıyor
keşke burda olsa en ünlü şehir
şehir burda keşke en olsa ünlü
kapının arkasında nergisler açmış
tam şubat'la, mayıs'ın ortasında
annesini özlemiş tilki
ve kandırmış böylece ormandaki tüm hayvanları.
bu şehir bana kalsa düşerdi
bu şehir benim olsa küserdi
süt vermezdim mesela
bir memesine annenin
açlık şehre yakışırdı dinen sağanak yağmurla.
süt vermezdim mesela
ağzı kokmayan, altına yapmayan çocuklar doğardı.
kapalı spor salonlarına dolmalıydı tüm evsizler
evet, hayvanlar inandı işte tilkiye!
kandırıkçı tilki
yalancı tilki
tekerlemeden, tekrar et benimle.
iyi uykular ey ümmet
ümmet ey, uykular iyi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder