Cumartesi, Ocak 24, 2009

1955 güz


dün, güzel bir film daha izledim. dönemsel filmlere ise ilgim daha fazladır. hele Menderes dönemini daha ilgi ve hassasiyet gösteridiğim yıllardı. trajik bir öykü olan "Güz Sancısı"  benim için beklenen bir film olmuştu. yorugun yıllar ve en çok yorulanlar ise...
düğümlenen ve sorgulayan, vicdanı olan herkese bırakılan bir açık kapı. aslında yalan bir manşetle değişen yıllar, değişen hayatlar... 
herkesin bir adı vardır. fakat tarih sadece büyükleri yazar, ben ise hep küçük isimlerin hikayelerini merak ederim.

biten bir dönemin, bitmeyen sancıları, sadece hikayeler, isimler ve formatlar farklı....
bu yazının adı güz olsun istedim, sancısız olsun, "aklımız ermediği" için...
yazının adı güz olsun istedim. çünkü biliyorum, biliyorum "başka bir hayat var, başka bir hayat var"