Salı, Kasım 25, 2008

üstü kapalı telefon konuşmaları part ikibiin8


fransızlaşmak bir modadır. malezyalılaşmak bir antipatikseptomikfraksoysuzlaşmadır.
kafka öldüğünden beri annem bana küs. bu bir sentezantitezfolyolaşma halinden başka bir şey değildir. modül aritmetik resmimi çizerdi babam geceleri. kestaneler premodern zamanlardan kalan apolitik olgulardı fakat hep sobada yanarak çatlaması safhasını izlerdik. eve gelen misafirlerin ağızları kadar kıçlarının da açık olması dileğiyle kızgın bir tebeşirdim, kara tahtaya tecavüz eden. benim tahta atlarım vardı, sizin tahtadan kafalarınız. atlarımla özleştirirdim anlamsız rüya tabirlerinizi. sürrelalist bir bakkal, lümpen takım arkadaşlarımdan başka kimseyle tanışacağımı düşünmezdim o fifiköpekleşenvesokaktatopoynaşılan sürec-i hayatta.

tipitip sakız tiplemesi en çok okulda ki öküzümsü yarattıklara yakıştırırdım. kara tahta önüne çıkarak her gün kendilerini cezalı ilan etmelerini izleyerek. benim tahtadan kalemlerim, sizin kalpleriniz vardı. sırnaşıkkızlarıneteklerininaltındanbakarak bir bok olacağını zannedilen fırlaşma zamanlarında. kazınacak olan metanetsizleşmedir bir matem havası. siz hiç sex and the city izelemediniz mi?:)) diyenlere inaden terleşme hususundaki başarı gösterenlerin ellerini öperek ve bir gazetenin bir köşebucak saklanıpta aklımın salonunda oturan o kadına söylenirim arasıra.
ben böyleyim komşunun kızı orospuysa çocuk n'apsın? nasıl bir yerlere gelip kıçı başı oynamasın.bu bir ideoloji yazısı değil, apolitikleşme yazısıdır.okuyana değilse bile sinir olana faydalı. bana beni anlatma ey derviş! derviş olmak kendini okumaktan geçer, bırak çokoprensle evlensin birileri saray muhallebilerinde yüzsün eli yüzü kirli, kıçı başı kokarak... balık baştan değil sudan çıkınca kokar bunu unutma!

almanlaşmak anlaşamamaktır hayatla. ortadoğululaşmak ne olduğunu bilmeden ortada kalıverme durumudur sadece. benim sana ütüsüz giydirdiğim gömlekleri kimseye söyleme derdi sevgilim. bitirilen ilişki değil sevişmedir- deyip vurmak isterdim kendimi. ilişki bitmez nefretleşmeveyabirbirinigörememeleşmedir sadece. sadist sulara girip, uzanmak kumsala...
işte herşey rakıya meze olmaz derdi, meze bazen rakılılaşabilir rakımı yüksek yerlerde. sokaktan geçen kadını bir yerlerde sıkıştırma çabasıydı bizim ilişkimiz. sakin sakin küfür etmek varken neden bağırırdım ki?

dıııııııııııııııııııııııııtttt........ ddddıııııııııııııııııtttt...... dıııııııııtttttttt