Cumartesi, Nisan 05, 2008

otobanlardaki izdüşüm!


farklı bir yol, falçatalı.
mavi bir cadillac kadar yanlız fahişe ruhları,
kadın yok artık portakal ağaçlarında!
sadece travesti bu asfaltlar.
sana bir isim koyamadım bu şeritte
şarampollere yuvarlanan şarkılar eşliğinde,
hız problemine dönüşmemeli,
işte bir adam burada ağlamaya başlar.
sesi çatallaşan yollar gibi
çukur, çamur bu bir farklılaşma çabası
gazete kağıdına sarılan ya utangaç şaraptır
ya da olmayan çıplak cesedim.
tüm şarkılar üstüme yağabilir,
gözlerin daha mor bakacak
tıpkı bir kardelen gibi,
üstüne tüm şarkılar yağacak,
sana bir hak kalmayacak
özlemekten başka...
ve bir anahtar gözlerimi içinde
adını yazıncaya kadar dönecek
kitlenecek.
kırmızı olacak tüm otobanların adı
her travesti sohbetinde beni anlatacaklar
nasıl ofsayta düşüp öldüğümü!
fahişe sadece okul fişlerinde kalacak
lodos artık bir yağmur olduğunu iddia edecek
ve bir körfeze vuracak cesedim!
daha çok seveceksin beni orospu dünya!