Cumartesi, Nisan 05, 2008

isim ev hali!

kontrol edemiyorum rüzgarları. işte yaktığım bir sigaranın külleşme anı böyle başlıyor. yağmur bekleniyor şehirde. havada karardı. beklenen ve özlenen uzaklar hayali içinde, maddi sıkıntıların yarattığı öğrencilik tecrübeleri, ve birde gazetelerde çıkan haberlere kusarak öfkemi, aklım başımda değil şimdi! çok mahsunlaştım ve utanıyorum içimdeki renksizlikten. fazla ilgi ters tepebilir. sigaradan bir fırt daha! oooh! tanıştıklarım, tanışmadıklarımdan daha az, ama keşke tanışmasaydım dediğim insan sayısı, tanışmadıklarımdan daha fazla! kokoş ve şıfırtında sadece beyoğlu bu aralar. ucuz ve kasvetli içki kokuları arasında sarhoş kusmukları. bugün evden çıkmadım. kendimi ödüllendirdim. bir daha keşfetmek lazım amerikayı inan bana! yalnızca maddi açıdan! gelecek yaşanacak ihtimali olan birşeydir ama yaşananın ihtimali yoktur geçti ve gitti. istanbul anadaolu arasındaki otobüs yolculuklarında durduğum tüm mola yerlerinde hissederdim tüm bunları. çünkü ne mersindeydim ne istanbulda!ortasında. tam orada. bak yıldızlar parlak hala ve ay eşlik eder tüm yolculuklarda. bitirmem gereken bir yazı derken bitti.