Cuma, Mart 14, 2008

bulanmak ama neye?

sigara...karanlık...ve bir bulantı reglisinin başlangıç hali. sıkışan kalbim değil belkide bu zamansızlık veya ıssızsızlık. labirentlere bölünmüş insanlar, bu bir topluluğa ya da kokuşmuşluğa bir haykırış. vajina-alkol-top üçgeninin dış açı toplamı 180. sağlığa zararlı dokunuşları ortadan kaldırma biçimlerini ayıklıyorum beynimde. ve sıkılan bir insanoğlunun çaresiz yazıları kalıyor maalesef ellerinize. bir şey beklemek aptallık olur beklemekten. ıssız bir ada gibi hissederken kendimi yanına alacağın üç şeyi düşünmen yeterli, yanıma gelirken. kendisiz ve kentsiz melez bir çocuklaşma evresi bu belkide ya da bir yaban çileğinin bilinmeyen bir tadı işte. ne bileyim ben? ben bir şeyler bilmezken kaldırım yosmalarının herşeyi bilmesi tek canımı sıkan istisna. bilmiyorum (d)amsız niye alınmaz bir bara? bunu sorgulamak bile yetiyor ve bir insana (d)am olmak bir sendrom, bir melankoli. bu gerçekten bir aşağılanmasındır bir kadının. itiraz hakkım asıl "feminen"istlere. herşey iyi okunmalı hayatta ve istatistiklere inanmamalı insan-woody allen gibi-verilenlerin %86'sının yanlış olduğu bilinmeli. gitmeli uzağa ne kadar dersen km veya deve üstünde geçebilecek zamanı hesaplayacak kadar vaktim yok inan! kader belki de herşey kader değip geçmeli. inan bana senden ve benden daha çok inan var bu yaşamın içindeki olgulara. bana inan diyerek daha inançsız bir hale soktuysam eğer seni, unutma "inançsızlıkta inançtır" klişesi üzerinden kurabilirsin yeşeren kiliselerini.yazdığım herşey boş! sakın bir anlam çıkarmaya çalışma bu sadece bir med cezir. gelip giden, gittiği kadar insanda kalan bir sevgili gibi. bir nal, bir mıh, bir ütopya. siktir et küfür dilin ilacıdır, ne zaman sıkışsan veya anlatmazsan derdini bir küfür imdadına yetişir. tehlikelidir, ancak acil zamanlarda kullanılmalıdır tıpkı kapağın altındaki bira gibi. yangın ancak bir sıvıyla söndürülemez toprak ol, biraz köpür işte o kadar fakat bu yazıdan asla anlam çıkarma bu bir insan labirenti ve tek çıkış bile bulunamayabilir bazı zamanlar. şimdi beynim bulanıyor, midemden daha çok. ve sevemiyorsun bazen hayatın gerçekliğini, tıpkı coca-cola'nın tüm kapitalizm karşıtlarının elinde olduğu gibi.