Perşembe, Şubat 07, 2008

daha iyisi olamazdı!!!


geceler içinde kalmışız, aklımızda iki tilki uyumakta, gezinip evi, bir kahve içmeye yelteniyorum. kahvenin içinde şeker, şekerin içinde bir şarkı...tat bırakıyor ağzımda. kokun gitsin diye hemen perdeleri, penceleri sonuna kadar araladım.üşüyorum yüzümde bir kıskançlık. bir yerlerde devrim oluyor aşk adına kimi yerde reform ama ben senin üzerine sadece iki tez yazıp sonra da yazdığım şiirlerle beraber kıçımı siliyorum o kağıtlara. ben, bahanesi bir beden olan bir hayatı hiç sevemedim. yüreğimle konuştum senle ve iki gözyaşıyla anlattım tüm tarihçeni. giderken hemen yardım ettim bavulunu toparlayışına, son derece sert ve iğrenç şarkılarla uğurladım saçındaki uğultuları.uyumadan kalkıyorum her sabah sana inat bir şekilde ve tükürüyorum asaletine. bir iki kalp ağrısı bana senden kalan, aldatılmak bu kadar zor bir deli gömleği işte o kadar....