Cumartesi, Kasım 17, 2007

mevsimler


ölüyoruz işte görmüyor musun? ne bir sigaram kalmış cebimde ne ağzımda ısınacak nefesim...sokaktan gürültüler geliyor noktasız bir halde.ve ben en çok senin resmine bakarken anlıyorum sonbaharın geldiğini ne bu yağan yağmurlar ne dökülen yapraklar analtır senin kirpiklerindeki kokuyu. sen gideli bilmem kaç sene 3 saat 7 dakika olmuş. yanlız içiyorum ve yanlız nefes alıyorum. resmine baktıkça anlıyorum gelecek mevsim kış. kar...yağmur...ve lodos mu karayel mi poyraz mı ne zıkkımsa şu esen rüzgarın adı, üşütüyor evimdeki tüm sensiz odaları. ben sana bir ömür vaad etmedim, sensiz bir mevsimi ne vivaldi'de sevdim ne de bir dante gibi ömrümün ortasını bildim. ben sana sensizliği özleyen bir adam olacağını söyledim. giderken bıraktığın nedir acaba bir kadın kokusu mu beyaz duvarlara? bu sessiz çığlık mı yoksa? bir bahar gelir mi? bir bahar sadece "son"bahar!