Pazartesi, Ekim 08, 2007

yazı

ıssız geceler ve soğuk kahve yudumları...birşeyler başarmak lazımdı, hayatta kalabilmek için.ilerliyordu durak durak ve her durağın duruşu farklıydı.durmak ve beklemek lazımdı her meyvayı olgunlaştıran duyguyu tatmak lazımdı.bende kalanlar kaldı, fırtınalar reklam arasında oluşan hava akımları ve reklamsız fikir akımları. sana ne demeli ey gecesiz gündüz olmayacak bir duanın amin seslerisin. bir acıdan fazla birşey değilsin olmazsın...kırgınım ve sadece üzgünüm katiliyim bazı düşlerin.bu saçmalık sabaha kadar yazılabilir. ey bu yazıyı okuyan bir anlam çıkarmaya çalışma bazı sözlerin anlamı yoktur kağıtta.ve ben yokum bu yoklama listesinde.bekleyin geliyorum bir çığ gibi ve yar(ın) düşmeyen bir çiğ tanesiyim.bir çıkış yolu olamalı istihbaratım zayıf buralada.sevgi tomurlanacak, tüylerim birden diken diken olacak ve gülü sevmeden katlanacağım bu sabah yıldızının rengine.sakın bir anlam arama bu sözcükler sadece sözlüklerde saklıdır.aklımda bir dünya yaşadığım bambaşka.insan korkmalı ve ben korkuyorum buralardan, sıkılyorum.melodiler melodram olmuşsa ve filmin sonu varsa ve her yaşam farklıysa bu yazıda kitlenmeli burda.selam olsun yarına güle güle gidenlerin çoğunluğuna.bitti.sadece bu yazı.yazacağım o kadar çok şey var ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder