Pazar, Eylül 30, 2007

tanımlama kabiliyeti..

kendinden yazılar gönder bu gece bana
bir an ortalık sus pus olur
gözlerim dolar seni görünce
bir an ben bakar kalırım ardından
bundan bir kaç sene öncedi
şehrin yanlızlıklar sınıfına kaydoldum
hiçbir sigara bu kadar dumansız olmamıştı
ve hiçbir otobüs kalbten kalbe bir yolculuğu gerçekleştirmemişti
işte o an bi yıldırım aşık oldu yanlız bir karaduta
güm! diye iniverdi kalbimin en sancısız noktasına
bir şey anlamadım önceleri
zelzeledir geçer bir zamana dedim
uçurumlara doğru ilerledim
dilimin ucunda bir dua gibiydin
her geçen ayrılığa "amin!"
bir töreydin hiç insafı olmayan
her akşamın bakireliğini soran!
yollardın bir okuldan eve giden
bir duraktın hiç sonu olmayan
bense bir otobüs sanki her an şarampole yuvarlanan!
uyunanıca ağzımdaki uyku tadını öperdin
yutkununca filizlenen düşlerimi
konuşunca öperdin dilimdeki küfrü
susunca geçerdi tüm dilbilgisi hatalarım
bir toprak parçası gibi hissederdim seni
ne özgürlüğüm belli ne de kültür birikimleri!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder