Cumartesi, Haziran 03, 2006

kendim hakkında herşey!!

benim sabit fikirlerim vardır,
birde tadına doyamadığım İstanbul gecelerim.
sigara izmaritlerinden oyuncaklar yaparım,
severim kediyi, kuşu, balığı
insanlardan korkarım!
kışları soğuk ve yağışlı,
yazları kurak ama serin olurum,
akşamları bahar vurur tenime,
gevezeliklerimle nam salarım,
ne oktay rifat'ı
ne melih cevdet'i
ne orhan veli'yi tanırım...
ama bir garipliğim vardır senelerdir,
söylemem sır saklarım.
iyi bilirim rakıda balık olamyı ama
ezanla uyur, ezanla kalkarım...
beni bu zelzeleler bu hale soktu şuursuzca,
aşkı sevmem, aşkımı severim,
hele bir galataya ineyim...
bir sırrım var vermem,
ne oğuz atay'ı tanırım
ne iskender'i
ama tutunamam bir yerden sonra baloncuklara,
fransız sokağından izlerim cezayir menekşelerinin solmasını,
bak yine hatırladım o mahsun tomurcukları,
bir ufak açsam mıki acep!
yok ama tövbe mi etsem diye dolanırım aralarda!
sultan süleyman kadar adalet isterim arasıra,
kanım akmasın diye hançerleri saklarım yeniçerilerden,
ama en çokta genç osman gibi
yedikule'de öldürülmekten korkarım,
insan ölürken bile gülebilmeli,
ne kendimi bilirim,
ne beni!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder