Perşembe, Mayıs 11, 2006

ayrılığın komplo teorileri!!

hüzünlü geliyor cüceler, gündüzleri kış akşamları yaz dokunuyor tenime...bir düşün sonunda ofsayta düşüyorum, bu yüzden biraz daha yalnızlık...daha uzak, aşk uzaklara çapraz koşular yapmakta ve beni sessizlik hecelerime ayırıyor, suskunluk imla hatalarımı oluşturuyor... hadi biraz daha sapla bıçağını hayat. bir sırrım var bak cesedimde, tek celsede evlendim geceyle. her şey farklılaşsın diye sattım en eski sevgilimin hatıralarını. bir bira alabildim endişelenme, bak içtikçe unutuyorum bendeki ayak izlerini, içtikçe kırılacak buzdan hayeller, içtikçe sadece beni sevenler kalacak yanımda. haykıracığım şarkı olacak.seni bir kaldırıma kusacağım. yerlerde sürüneceğim sadece orospular anlıyacak halimden. ağlayınca herkesin gözü dolacak hatta sokak çocuklarını evlat edineceğim sırf bu yüzden. şehirde göçler başlayacak. sende benden göç edeceksin. bunu görünce tüm arkadaşlarımla sana ağlayıp bir şarkı yazacağız. yağız delikanlılarız biz, iki duble daha atınca herkesin gölgesine bakıp aşık olacağız. kim olur yatağımın yarısı ya da yüzümün yarası? bak hala bu sorunun cevabını bulamadım. boş bıraksam sende sınıfta kalırım! galata'dan sigara izmaritleri bulurum. tarlabaşı'nda cenabetleri, harbiye'de travestileri... iki demlikte bir çay yaparız. sonra küfür ederiz sağa, sola, türk filmlerinde bırakıp gidenlere. sen gitsen de bana sahip çıkacak biri. beklemeliyim!!!
belki bir yıldız yanaşır yanıma. hiçbir gecede parlamamış olan. bir babil gecesinde kayan. bir kedi kadar kıvrak kuyruğu olupta uyruğu olmayan. 7 millet var içimde. 7 side cüce. 7 side senden nefret eden, bana isyan eden 7 gece var içimde. bana sahip çıkın 7 millet çünkü şizofrenim. bana sahip çıkın 7 cüceler çünkü beklediğiniz prens eşcinsel oldu yani pamuk prensesi ben öpeceğim fakat prensiplerim var. bana sahip çık 7 gece çünkü sizinle yaşıyorum bir ayrılığın son dakika golünü!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder