Cuma, Ekim 14, 2005

saklambaç


her köşebaşında sobele beni,
öp beni ıslak ıslak.
durmuşum bir ağacın gölgesinde,
duruşma bekler gibi bekiyorum
seni,
ağzımın en lohusa köşesinde
yakala beni hala buraydayım,
sobele beni her köşebaşında,
öp beni buğulu ve kibirli.
hep ebe sen ol
hep oyunbozan sen ol
hep eve çağıran annem sen ol
hep sen ol sen
her köşebaşında beni sobeleyen
bir çocuk gibi beni öpen sen ol...
yine çocuk olsam
yine fakir...koşsam...
samyelleri arkamda soğuk bir otobüs molasında,
arkamdan yolda seslenen,
ve beni her köşebaşında sobeleyen...
muharebe gibi sevdalardan geçtim,
bilmem kaç kere yırtık çorap giydim
-her çıkarıldığında untanılan-
ve babamdan kaçarak içtiğim sigaralar
hepsinde sobelenmek korkusu vardı...
işte zamanıdır şimdi sobelenmenin
sobele beni her köşebaşında
öp beni ıslak ıslak...
şimdi sana ebeyim,
şimdi bir saklambaç,
ve şimdi başlıyorum saymaya...
bir.....iki....üç....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder