Perşembe, Ekim 06, 2005

kırk yanlızlığa bıraktım seni,

kırk yanlızlığa bıraktım seni ve titreyerek elimdeki süngüyü,şakaklarına değdirerek tehditler yağdırdım sana...şimdi yağmur yağıyor bu koca kente,sokakta benden başka bir ben daha yok...tecavüz etmek istiyorum her kaldırım başındaki o haylaz aydınlatmayan,ve gölgesinde her zaman bir sarhoşu barından o aksi sokak lambalarına...şimdi ben gidiyorum,sen naparsın bilemem,kimle öpüşürsün,kime susup,kimle en mahrem gecelerini konuşursun,kime gülersin,kime sarhoş olup kokarsın,kimin yanında osurursun...ben şehirde yanlızlık tezine calışıyorum.kafamda soru işaretlerini ünleme dönüştürüyorum.uzağa gidiyorum çok uzağa kimsesiz sessiz bi şekilde ölürüm diye gidiyorum.artık ölmektende korkmuyorum.tüm aşklarım mezartaşıma adını kazıyacak o oturduğumuz banklardaki gibi hatırlar mısın?bilemem...bir tek sen olmayacaksın cenazemde seni kırk yanlızlığa bıraktım,bir fazlası daha olmayacak.ağlıyamayacaksın,anne olamayacaksın,hep sınıfta kalacaksın,benden geçemeyeceksin,gülemeyeceksin,ölemeyeceksin,ben seni kırk yanlızlığa bıraktım...sen artık bende bir gram bile kalmadın...

1 yorum:

  1. Just thought I'd let you know about a site where you can make over $800 a month in extra income. Go to this site   MAKE MONEY NOW  and put in your zip code..... up will pop several places where you can get paid to secret shop, take surveys, etc.  It's free.  I found several and I live in a small town!

    YanıtlaSil