Perşembe, Ekim 13, 2005

bu adam benim,

normal olamadım,
siyaha bürünüp,beyazı
beyaza sığnıp,siyahı kıskandım.
yamalı şarkılar aradım adını,
ve bi nefesine muthaçken,
kurduğum o çilingir sofraları...
sakın uğrama nahremlerime,
gözyaşlarımı sorma.
noktlama beni,virgülerime asla ayırma
ben sende bir asal sayıyım,
çıkarma beni hayatından,
ben hayatında bir köşe başıyım...
minibüs bekler gibi,hayatı bekle bende,
benden sınıf geçme sen hep bende kal...
adının baş harflerinden ihtilaler yap hayatıma,
bir darbe ol hayatıma,
hiç unutmayacağım bir general,
hiç unutmayacağım mezar ol...
adımı duyunca unut tüm hayat bilgisi derslerini,
çıkar aklından sosyalimizi,
milleti değil beni kurtar...
tüm dış politiklatını iç politikama yansıt,
üstüme toprak ört üşürsem,
arabesk şarkılar söyle,bir şarkı istersem
gözlerim dolsun yeter ki,
yeter ki bi kadeh rakım dolsun gözyaşımla,
yeter ki korkular artık benden korksun,
yeter ki seni içimde vursunlar,
faili meçhulu olurum tüm cinayetlerinin,
vurucaksa vursun
yeter ki saatler bi beş dakika dursun
adım duyulsun,
tüm mahrem anlarda,
çığlıklar duyulsun,
bi bebek doğarken
sesim duyulsun,
sana küfür ederken...
saatlerim bitti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder