Cuma, Nisan 22, 2005

SERİ KATİLLERE VURDURDUM KENDİMİ SEN GİDİNCE!!!

bu gece adım bi pavyon tabelası;
bu yüzden biraz lacivert içtim,
gölgemdeki deliklerden asacaklarmış
şimdi beni
alnımdaki o iki yara kabuğu dururken...
kısır bi mayıs akşamında asacaklar beni
sırf sana ibret olsun diye
iblisle kol kola görünce beni
iki saydam göz yaşı için...
bu gece adım bi pavyon tabelası
etrafımda kiralık cesetler ve zavallı katilleri
ellerinde kan kırmızısı ucuz şaraplar
kadeh tokuşturuyorlar,
senin ihanet kokan gözlerine
bu gece adım bi pavyon tabelası
senin hiç gelmiyeceğin tarzdan
sigara kokuyor içeride ama içki yok
bi kadınla ünlü olmuş hicaz makamlı şarkılar,
nick cave ölüyor içeride,susuz yağmurlar yağıyor...
işte anla sen gelmezsin herkes bi garip zaten,
karakterler yok içeride onlar kraterler...
bu gece adım bir pavyon tabelası
gözlerin dolsun diye astırdım kendimi
sırf sen bu sokaktan geçmezsin diye
sen bunu hiç görme,bilme,koklama bu geceyi diye...
bir tabela her zaman acizdir,
yükümlülüğü ise çok fazla
bak şimdi aforoz edilimiş bi peygamber gibi astılar beni
üzerimde sana yazdığım yazıyla
''SENİ SEVİYORUM!!''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder